Protecció Civil de la Generalitat ha activat l'alerta del pla Inuncat davant la previsió de tempestes fortes aquest dimecres a les comarques de la meitat est de Catalunya. El Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) preveu que les precipitacions superin els 20 litres en 30 minuts.
Aquestes pluges es preveu que es produeixin durant dimecres al matí i afectaran les comarques del litoral i prelitoral de Barcelona i Girona. A partir del migdia podria tenir una implicació més intensa a les comarques de la meitat est, especialment a la Selva, el Gironès i el Baix Empordà.
Els xàfecs podran anar acompanyats de vent violent i localment de calamarsa o pedra. Protecció Civil recomana molta precaució en la mobilitat i en les activitats a l'aire lliure a les zones afectades per les pluges, i evitar aparcar els vehicles en rieres o punts subterranis inundables.
Alerta per tempestes fortes aquest dimecres a la meitat est de Catalunya
Les precipitacions poden superar els 20 litres en 30 minuts i anar acompanyades de vent violent, calamarsa o pedra
- Llamps a Deltebre, aquesta nit -
- Agustí Descarrega
- Llamp del núvol al terra, aquesta nit prop l'església del Remei, Vic -
- Emili Vilamala
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’agost de 2021 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dilluns 9 de febrer: núvols, pluja i alerta per vent a tres comarques
-
Societat
Enxampat a Barcelona amb un patinet capaç d'assolir els 92 km/h i positiu en drogues
-
Societat
Les orenetes, la tortuga i la maledicció: el secret de la bústia més tocada de Barcelona
-
Societat
«Els barris com els enteníem de petits estan desapareixent»
-
Societat
L'AP-7 es reobrirà per complet aquesta matinada en sentit sud
-
Societat
La polèmica discoteca Waka Sabadell tanca les portes
