Protecció Civil de la Generalitat ha activat l'alerta del pla Inuncat davant la previsió de tempestes fortes aquest dimecres a les comarques de la meitat est de Catalunya. El Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) preveu que les precipitacions superin els 20 litres en 30 minuts.
Aquestes pluges es preveu que es produeixin durant dimecres al matí i afectaran les comarques del litoral i prelitoral de Barcelona i Girona. A partir del migdia podria tenir una implicació més intensa a les comarques de la meitat est, especialment a la Selva, el Gironès i el Baix Empordà.
Els xàfecs podran anar acompanyats de vent violent i localment de calamarsa o pedra. Protecció Civil recomana molta precaució en la mobilitat i en les activitats a l'aire lliure a les zones afectades per les pluges, i evitar aparcar els vehicles en rieres o punts subterranis inundables.
Alerta per tempestes fortes aquest dimecres a la meitat est de Catalunya
Societat
Les precipitacions poden superar els 20 litres en 30 minuts i anar acompanyades de vent violent, calamarsa o pedra
- Llamps a Deltebre, aquesta nit -
- Agustí Descarrega
- Llamp del núvol al terra, aquesta nit prop l'església del Remei, Vic -
- Emili Vilamala
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’agost de 2021 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Societat
Francesc Augé rebrà finalment l'eutanàsia després de la guerra judicial amb el pare
-
Societat
Limitar la velocitat màxima a 100 km/h en 150 km de l'AP-7: el pla de Trànsit per reduir la mortalitat
-
Societat
Quatre turismes xoquen i un s'incendia a l'AP-7 a Sant Cugat del Vallès
-
Societat
Detecten el virus Shamonda a tres granges de Girona: és perillós?
-
Societat
El virus que només afectava animals arriba als humans: mor el primer infectat a França
-
Societat
L’incendi d’un cotxe talla un carril a l’A-2 en sentit Barcelona i provoca retencions
