Els 95 passatgers atrapats a l'interior d'un tren d'AVE que s'ha avariat en un túnel de l'Estació de Sants de Barcelona a les 20:30 hores d'aquest dilluns han estat alliberats dues hores després. L'incident ha obligat a tallar la circulació d'alta velocitat en ambdós sentits, tot i que el servei també ha quedat restablert. Protecció Civil ha activat el Pla Ferrocat.
Concretament, el tren s'ha avariat a l'entrada de l'estació central de Barcelona. Segons informa Renfe, els fets han tingut lloc cap a dos quarts de nou de la nit, i el comboi afectat havia sortit de Figueres una hora abans, amb destinació a la capital catalana. Els tècnics ferroviaris han descartat l'opció de transbordar els passatgers perquè no era viable situar un altre tren en paral·lel a l'espatllat.
Per això s'ha decidit enviar a l'indret una altra locomotora que remolcarà el comboi fins a l'estació. Renfe ha informat els passatgers i aplica compromís de puntualitat amb el 100% de devolució del bitllet.
[plantillavirals]
Alliberats els 95 passatgers atrapats dues hores en un tren d'AVE avariat en un túnel a Sants
Societat
La circulació en ambdós sentits també ha recuperat el seu funcionament habitual
ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
27 de març de 2023 a
les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
-
Societat
Detenen el «presumpte sicari» de l'assassinat a trets d'un menor al parc de la Pegaso de Barcelona
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
-
Societat
Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac
