Els Mossos d'Esquadra han alliberat el migdia d'aquest dimarts una jove que estava segrestada en una cabanya a Terrassa. Segons han informat fonts policials a l'ACN, la noia presenta senyals d'haver patit agressions sexuals i ha estat traslladada a l'hospital perquè li realitzin proves mèdiques. La policia catalana ha detingut un home amb una cinquantena d'antecedents, que passarà dijous a disposició judicial.
Més concretament, els fets han succeït en una zona boscosa del barri de les Fonts. L'arrestat té 35 anys i està acusat d'haver comès els delictes de detenció il·legal, agressions sexuals, amenaces i lesions. En aquests moments, hi ha una investigació en curs, després que un familiar denunciés dilluns la desaparició, tot indicant qui la podia tenir retinguda.
No és el primer cas a Terrassa els darrers 30 dies. Els Mossos van detenir el 14 de novembre el presumpte autor d'un altre intent de segrest -en aquella ocasió no va tenir èxit- d’una menor a la ciutat. Els fets van tenir lloc a Can Tusell el 3 de novembre. La víctima, de 16 anys, va denunciar que va ser assaltada per un individu armat amb una pistola que li va agafar el mòbil i li va dir "vine amb mi o et disparo", mentre li posava l’arma en el coll.
[plantillavirals]
Alliberen una jove segrestada i agredida sexualment en una cabanya a Terrassa
Societat
L'home amb antecedents detingut pels Mossos passarà dijous a disposició judicial
ARA A PORTADA
-
-
Política El Govern demana al Tribunal de Comptes que apliqui l'amnistia i aixequi les mesures cautelars per l'1-O Redacció
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
Societat L'Ebre rebrà l'eclipsi amb propostes exclusives, ple total i allotjaments d'última hora a preus disparats Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
06 de desembre de 2022 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat USTEC acusa el Govern d'ocultar el «nyap» de les proves PISA per evitar el debat públic
-
Societat
Els Bombers envien un equip d'analistes forestals als grans incendis de Madrid
-
Societat
Morandi a Catalunya
-
Societat
Territori veu indicis per sancionar l'empresa del foc de les Gavarres
-
Societat
Adif farà una conducció provisional perquè l'aigua torni a circular pel Rec Comtal
-
Societat Mor un treballador de les obres del Camp Nou en rebre un cop al cap
