Els Mossos d'Esquadra han alliberat el migdia d'aquest dimarts una jove que estava segrestada en una cabanya a Terrassa. Segons han informat fonts policials a l'ACN, la noia presenta senyals d'haver patit agressions sexuals i ha estat traslladada a l'hospital perquè li realitzin proves mèdiques. La policia catalana ha detingut un home amb una cinquantena d'antecedents, que passarà dijous a disposició judicial.
Més concretament, els fets han succeït en una zona boscosa del barri de les Fonts. L'arrestat té 35 anys i està acusat d'haver comès els delictes de detenció il·legal, agressions sexuals, amenaces i lesions. En aquests moments, hi ha una investigació en curs, després que un familiar denunciés dilluns la desaparició, tot indicant qui la podia tenir retinguda.
No és el primer cas a Terrassa els darrers 30 dies. Els Mossos van detenir el 14 de novembre el presumpte autor d'un altre intent de segrest -en aquella ocasió no va tenir èxit- d’una menor a la ciutat. Els fets van tenir lloc a Can Tusell el 3 de novembre. La víctima, de 16 anys, va denunciar que va ser assaltada per un individu armat amb una pistola que li va agafar el mòbil i li va dir "vine amb mi o et disparo", mentre li posava l’arma en el coll.
[plantillavirals]
Alliberen una jove segrestada i agredida sexualment en una cabanya a Terrassa
Societat
L'home amb antecedents detingut pels Mossos passarà dijous a disposició judicial
ARA A PORTADA
-
Societat Protecció Civil ordena nous confinaments per l'incendi de l'Empordà Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Societat Un treballador detingut i una empresa subcontractada per la Generalitat sota sospita Pau Espí Solé
-
Societat L'organització rectifica i anul·la la Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell Pau Espí Solé
-
-
Societat Per què els Bombers demanen que la població es confini en comptes d'evacuar les cases Natàlia Pinyol
Publicat el
06 de desembre de 2022 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
El psiquiatre dels Andic qüestiona que el pagament de 40 milions del pare al fill fos «la millor solució»
-
Societat
El sector educatiu avala endarrerir l'exigència del C2 de català als nous docents
-
Societat Un detingut per l'assassinat del menor al parc de la Pegaso
-
Societat
El primer gran incendi de l'estiu impacta al polvorí de les Gavarres
-
Societat
El metal i el punk, amics per sempre al Rock Fest
-
Societat
Més enllà dels papers
