Almenys un ferit per un tiroteig a plena llum del dia a Barcelona

Els Mossos ja investiguen els fets ocorreguts a Nou Barris després que la víctima hagi anat caminant fins a un CAP i després hagi estat derivada a un hospital

Publicat el 04 d’abril de 2024 a les 16:00
Actualitzat el 04 d’abril de 2024 a les 16:29

Una persona ha resultat ferida per arma de foc curta aquest mateix dijous al migdia al barri de Verdun de Barcelona, al districte de Nou Barris. Segons ha avançat el diari Ara i han confirmat els Mossos d'Esquadra a l’ACN, cap a les 13:40 de la tarda una persona ha disparat diversos trets al carrer Góngora.

A conseqüència d'aquests fets, almenys una persona ha resultat ferida. Ella mateixa s’ha dirigit pel seu propi peu fins al Centre d'Atenció Primària (CAP) de Roquetes i posteriorment se l’ha derivat a un centre hospitalari. La policia catalana ja investiga els fets.

Els fets han succeït quan, segons han relatat diversos testimonis, una persona ha disparat "unes 10 vegades" a la via pública acompanyada de dues més. També han observat que un dels trets ha impactat contra la lluna posterior i la porta d'un taxi, que ha marxat abans que arribessin els cossos policials i d'emergències.