[noticiadiari]2/266573[/noticiadiari]
L'operatiu s'ha desplegat entre el passat 7 de novembre i el 10 de desembre amb efectius de la Unitat d'Investigació de Sarrià i el Grup de Delinqüència Urbana amb l'objectiu d'evitar els assalts amb força a domicilis de la zona.
[noticiadiari]2/266438[/noticiadiari]
Un dels pispes va ser arrestat dos cops, ja que després de la primera detenció i quedar en llibertat, va reincidir. Els Mossos han fet un seguit de recomanacions per reduir les possibilitats de robatori a casa: tancar sempre amb clau, evitar l'accés de desconeguts a zones comunitàries i no difondre que ets fora de casa.
Detenim 10 persones en el marc d'un dispositiu per prevenir els robatoris a domicilis a Sarrià-Sant Gervasi (BCN). Sumen 65 antecedents i un lladre el vam detenir dos cops
Segueix aquests consells per prevenir els robatoris a casa