Almenys set taxistes detinguts per agressions a cotxes VTC a Barcelona en el marc de les mobilitzacions que el col·lectiu ha fet aquest divendres per protestar contra la proposta de regulació d'aquest tipus de servei que planteja el Govern.
Les detencions les han fet Mossos d'Esquadra i Guàrdia Urbana, i totes s'han fet per danys i desordres públics. Concretament hi ha hagut atacs contra vehicles de les empreses Uber i Cabify, que han sofert desperfectes a la carrosseria per puntades de peu o vidres i retrovisors trencats. A banda, el conductor d'un d'aquests automòbils ha patit una crisi d'angoixa quan el seu vehicle era atacat. En un altre d'aquests atacs, al capdamunt de l'avinguda Paral·lel, la Guàrdia Urbana ha hagut d'intervenir per dispersar els taxistes atacants.
Les agressions s'han dut a terme en el marc de la mobilització, durant la qual hi ha hagut escenes de tensió. N'hi ha hagut especialment a la zona de l'Avinguda Paral·lel, quan alguns dels manifestants han començat a col·locar contenidors i tanques al mig del pas. Un dels contenidors, de petites dimensions, ha estat cremat.
Durant tota la caminada, furgonetes policials han seguit els manifestants, i quan movien mobiliari urbà, els policies el tornaven a posar al seu lloc. Han mogut contenidors diverses vegades fins que han arribat al carrer Viladomat, on han vist dos vehicles VTC i els han tornat a atacar. Aquí hi ha hagut l'acció de la Guàrdia Urbana per dispersar els taxistes.
Després la mobilització ha seguit fins al carrer Rocafort amb el mateix to, els taxistes movent el mobiliari urbà i la policia tornant-lo a posar a lloc. En alguns moments l'ambient era d'hostilitat i hi ha hagut també insults a periodistes.
Almenys set taxistes detinguts per atacs a vehicles VTC
Un conductor ha patit un atac d'ansietat i ha hagut de ser atès pel SEM
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
-
Publicat el
18 de gener de 2019 a
les 23:59
Actualitzat el
19 de gener de 2019 a les
07:15
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un home a Barcelona investigat per cinc robatoris violents comesos en 48 hores
-
Societat
El Govern defensa el compromís de Catalunya amb «els drets de les dones de tot el món» pel 8-M
-
Societat
Mor un jove atropellat per una moto a Cornellà de Llobregat
-
Societat
La xarxa ferroviària continuarà amb més de 200 limitacions temporals de velocitat la setmana vinent
-
Societat
Condemnen un cambrer que es va negar a atendre dues clientes per la seva orientació sexual
-
Societat
Les sis noves figures femenines dels carrers de Barcelona
