“Tothom a la nostra agència comparteix una mateixa visió”, afirma Àlvar Suñol. El president i director creatiu i executiu de l’agència DDB Alma de Miami ha expressat a la primera jornada del Sitges Next que el fet d’anar tot l’equip de treball “cap a una única direcció és una de les claus de l’èxit”.
Suñol considera que “la creativitat ha d’estar sempre al centre del negoci” i la ciutat de Miami “ofereix les condicions per desenvolupar la nostra activitat”. Una agència, DDBA Alma, amb treballadors de 21 nacionalitats diferents que intenten “innovar sense la necessitat d’utilitzar sempre la nova tecnologia”.
Entre els molts projectes descrits a la xerrada realitzada al saló d’actes de la Societat Recreativa El Retiro, Àlvar Suñol ha exposat un fenomen viral com és ensenyar castellà a partir dels insults dels personatges de la popular sèrie Narcos.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NxmrTJorG5Y[/youtube]
Àlvar Suñol: «La creativitat ha d'estar al centre del negoci»
El president de l'agència Alma DDB de Miami considera que "la innovació no va lligada sempre a la nova tecnologia"
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de maig de 2017 a les 11:42
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya inscriu el doble de mascotes que nadons des de la pandèmia
-
Societat
Un miler de persones es manifesta a Perpinyà amb motiu de la Diada de la Catalunya Nord
-
Societat Alerta per fortes ratxes de vent al nord del país aquest dissabte
-
Societat
Mor d'un infart el rector de la Universitat Ramon Llull Josep Antoni Rom
-
Societat
Vuit detinguts acusats de cometre 19 robatoris a domicilis en dos mesos
-
Societat
Cinc detinguts pel matrimoni forçat d'una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky
