“Tothom a la nostra agència comparteix una mateixa visió”, afirma Àlvar Suñol. El president i director creatiu i executiu de l’agència DDB Alma de Miami ha expressat a la primera jornada del Sitges Next que el fet d’anar tot l’equip de treball “cap a una única direcció és una de les claus de l’èxit”.
Suñol considera que “la creativitat ha d’estar sempre al centre del negoci” i la ciutat de Miami “ofereix les condicions per desenvolupar la nostra activitat”. Una agència, DDBA Alma, amb treballadors de 21 nacionalitats diferents que intenten “innovar sense la necessitat d’utilitzar sempre la nova tecnologia”.
Entre els molts projectes descrits a la xerrada realitzada al saló d’actes de la Societat Recreativa El Retiro, Àlvar Suñol ha exposat un fenomen viral com és ensenyar castellà a partir dels insults dels personatges de la popular sèrie Narcos.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NxmrTJorG5Y[/youtube]
Àlvar Suñol: «La creativitat ha d'estar al centre del negoci»
Societat
El president de l'agència Alma DDB de Miami considera que "la innovació no va lligada sempre a la nova tecnologia"
ARA A PORTADA
-
Política La crisi d'ERC complica encara més repetir la suma independentista a Girona Lluís Girona Boffi
-
Política Marc Puigtió renuncia a ser alcaldable d'ERC a Girona per la conspiració amb un influencer ultra Lluís Girona Boffi
-
-
Política Frontex i l'Europol controlen les xarxes pel rumor d'un nou creuament de frontera a Ceuta el 15 d'agost Bernat Surroca Albet
Publicat el
05 de maig de 2017 a
les 11:42
Et pot interessar
-
Societat
Les tempestes tallen trens, carreteres i deixen cases sense llum
-
Societat
La llei de Zeus, de Troia a Ceuta
-
Societat
Tallada la carretera que uneix Andorra i la Seu d'Urgell per una esllavissada
-
Societat
El Circuit Festival més enllà de la festa: «Aquí puc ser qui soc»
-
Societat
Deu anys de canvis a Barcelona: un de cada quatre comerços tradicionals ha tancat
-
Societat
Detenen un home per la mort violenta d'un altre a ple carrer a Nou Barris
