Aquest dijous, els estudiants de quart d'ESO estan de sort. Els Reis poden passar per casa un segon cop si tenen una nota mitjana de 7,5, i és que el fundador d'Inditex, Amancio Ortega, ha convocat 200 beques per alumnes que vulguin anar a fer el Batxillerat als EUA o Canadà.
El programa preveu que l'estudiant visqui en una casa d'acollida, i ha de tenir una nota mitjana de 8,00 en anglès per accedir-hi. A més a més, cal demostrar que no s'ha estudiat anteriorment a l'estranger.
La Fundació Amancio Ortega pretén, doncs, promoure l'aprenentatge de l'anglès i el desenvolupament personal dels joves a partir d'una immersió total en un entorn diferent.
Amancio Ortega torna a becar 200 estudiants per cursar batxillerat als EUA
El fundador d'Inditex obre la convocatòria per optar perquè puguin anar a estudiar als EUA o Canadà
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2015 a
les 18:34
Et pot interessar
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
