El Departament d'Ensenyament ha suspès aquest dilluns les classes a les escoles de Vila-roja i Font de la Pólvora de Girona. Ha estat una mesura preventiva que el departament ha pres després de dies d'amenaces a les portes del centre de Vila-roja entre famílies d'aquests barris. Al migdia tots els alumnes ja eren a les seves cases i està previst que demà es reprenguin les classes amb normalitat. Segons ha explicat el director territorial d'Ensenyament, Albert Bayot, s'ha organitzat un dispositiu policial que a partir de demà i durant tota la setmana vetllarà perquè no hi hagi conflictes a les portes de les escoles entre aquestes famílies.
ARA A PORTADA
-
Sánchez aïlla el cas Ábalos per resistir a la Moncloa davant la pressió de la dreta: «És el nexe corruptor» Bernat Surroca Albet
-
Junts recepta a Sánchez que faci un Mas i s'obre a votar un nou president del PSOE Bernat Surroca Albet
-
La justícia és ràpida quan li interessa? Tres anys en el cas Ábalos i vuit per Montoro i Kitchen Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
23 de maig de 2011 a
les 17:01
Et pot interessar
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat
Comprovador: tots els premis del sorteig de la Grossa de Sant Joan 2026
-
Societat
El 32.987, primer premi de la Grossa de Sant Joan 2026
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
