El govern d’Andorra construirà un mur de formigó i uns pilars amb taulons per evitar nous riscos d’esllavissades a la zona on ahir dissabte hi va haver un gran despreniment de roques.
És la mesura principal que acordarà el Consell de Ministres extraordinari que se celebrarà demà al matí, durant el qual s’aprovarà la declaració d’estat d’emergència. Això permetrà agilitzar la contractació de les empreses que faran les obres.
La previsió, si la meteorologia ho permet, és que el mur i els taulons estiguin llestos el 15 d’agost i es pugui reobrir completament el trànsit a la carretera principal. Mentrestant, a partir de demà els camions i autobusos podran circular per un únic carril. Hauran de passar un a un sota un estricte control policial i geòleg per garantir que no hi ha moviments de terres.
Andorra construirà un mur de formigó per protegir el punt de l’esllavissada
La via es reobrirà completament el trànsit el 15 d’agost
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2019 a les 12:12
Et pot interessar
-
Societat La «mataiaies» de Catalunya detinguda per l'assassinat d'una dona gran a Galícia
-
Societat El temps d'aquest dimecres 15 d'octubre: més sol, però les pluges no fan net
-
Societat Així ha estat la desfilada inaugural de la 080 Barcelona Fashion Week
-
Societat Una de les principals cadenes europees de tèxtil incorpora el català: «S'ha fet pregar»
-
Societat «Dues de cada tres persones són edatistes»: neix un congrés per combatre la discriminació per edat
-
Societat En marxa el tràmit per incorporar a la Constitució el dret a l'avortament: què passarà a partir d'ara?