El govern d’Andorra construirà un mur de formigó i uns pilars amb taulons per evitar nous riscos d’esllavissades a la zona on ahir dissabte hi va haver un gran despreniment de roques.
És la mesura principal que acordarà el Consell de Ministres extraordinari que se celebrarà demà al matí, durant el qual s’aprovarà la declaració d’estat d’emergència. Això permetrà agilitzar la contractació de les empreses que faran les obres.
La previsió, si la meteorologia ho permet, és que el mur i els taulons estiguin llestos el 15 d’agost i es pugui reobrir completament el trànsit a la carretera principal. Mentrestant, a partir de demà els camions i autobusos podran circular per un únic carril. Hauran de passar un a un sota un estricte control policial i geòleg per garantir que no hi ha moviments de terres.
Andorra construirà un mur de formigó per protegir el punt de l’esllavissada
Societat
La via es reobrirà completament el trànsit el 15 d’agost
ARA A PORTADA
-
Terra Protecció Civil enviarà un Es-Alert a les comarques en avís vermell per les pluges Natàlia Pinyol
-
-
Política Gabriel Rufián dona per perdut un front d'esquerres realment ampli el 29-N: «Hem fracassat» Lluís Girona Boffi
-
Política Compromís liderarà una llista única al País Valencià i Més s'alia amb Front Ampli a les Illes Lluís Girona Boffi
-
Publicat el
11 d’agost de 2019 a
les 12:12
Et pot interessar
-
Societat
Rodalies avisa que el temporal d'aquest cap de setmana «pot afectar» el servei ferroviari
-
Societat
El Govern vol reduir un 15% la mortalitat evitable a Catalunya abans del 2035
-
Societat
Una comissaria virtual per detectar fraus: les mesures del pla contra les ciberestafes del Govern
-
Societat
El Govern compra la seu del RACC a la Diagonal per 75 milions d'euros
-
Societat
El canvi a les trucades comercials que afecta tots els usuaris: el prefix que has de conèixer
-
Societat
Retards als trens d'ample convencional entre Lleida i Saragossa per un nou robatori de cable
