Boris Johnson ha anunciat aquest dimecres la fi de totes les restriccions contra la Covid a Anglaterra. El primer ministre del Regne Unit, molt qüestionat per la seva polèmica assistència a una festa durant el primer confinament, ha pres una decisió que els crítics acusen de "política".
Algunes de les mesures que mantenia Anglaterra, imposades per frenar la variant òmicron, eren l'exigència del passaport Covid en determinats espais, la recomanació de fer teletreball i l'ús obligatori de mascaretes al transport públic, escoles i comerços. A partir del dimecres que ve, totes decauran.
Aquest no ha estat l'únic anunci de Johnson que va en la línia de deixar enrere la pandèmia i posa l'objectiu en la recuperació de la normalitat. Així, ha explicat que no es prorrogarà la normativa de quarantena dels positius. És a dir, a partir del 24 de març -fins i tot es podria avançar la data- no caldrà que els positius per Covid s'aïllin.
[plantillacoronavirus]
Anglaterra elimina totes les restriccions i l'ús de mascareta en interiors
Boris Johnson anuncia la fi de mesures contra la Covid després que l'òmicron hagi tocat sostre al Regne Unit

- Boris Johnson, en una imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
El debat de política general al Parlament, en directe: debat entre Illa i els partits Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
Illa s'ho juga tot a la carta de l'habitatge i deixa en guaret el finançament Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
-
Illa anuncia una mobilització massiva de sòl per fer més de 200.000 pisos O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Els socis apressen Illa a actuar ja en habitatge i finançament si vol encarrilar la legislatura Lluís Girona Boffi
Publicat el 19 de gener de 2022 a les 17:43
Et pot interessar
-
Societat Retards a l'R1 i l'RG1 per l'avaria d'un tren entre Caldes d'Estrac i Mataró
-
Societat El Sindicat d'Estudiants se suma a la vaga general del 15 d'octubre
-
Societat Moren quatre treballadors en l'esfondrament d'un edifici en obres al centre de Madrid
-
Societat Detecten un brot de xarampió al Garraf en una família antivacunes
-
Societat El temps d'aquest dimecres 8 d'octubre: l'avantsala dels ruixats
-
Societat La patronal de la restauració carrega contra Sanitat pel veto del tabac a les terrasses