[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=B6u3Nt447vw[/youtube]
El cap de llista de la CUP a les eleccions del 27-S, Antonio Baños, ha decidit tornar als escenaris amb Los Carradine, la banda de power-pop reivindicatiu en què cantava i tocava la guitarra. El cupaire va renunciar al seu escó de diputat el gener després del no de la formació de l'esquerra independentista a investir Mas.
El pròxim 12 de febrer, Baños, Nacho Gil, Rafa Tapounet i Xavi Martín, membres de la formació original, animaran el públic de La 2 d'Apolo a Barcelona. Segons ha informat la discogràfica Buen Ritmp aquest pot ser l'únic concert que ofereixin aquest any.
Tot i que la banda va abandonar els escenaris el 2011, els seus integrants han seguit composant i fa un any van treure el disc "Academia Rocanrol.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ftwX-7h4a5U[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bRAoke3j7_E[/youtube]
Antonio Baños torna als escenaris amb la seva banda de «power-pop»
Los Carradine tocaran el 12 de febrer a La 2 d'Apolo a Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2016 a les 21:19
Et pot interessar
-
Societat Les protestes barcelonines per Palestina insisteixen: el focus també està a la UE
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre