[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=B6u3Nt447vw[/youtube]
El cap de llista de la CUP a les eleccions del 27-S, Antonio Baños, ha decidit tornar als escenaris amb Los Carradine, la banda de power-pop reivindicatiu en què cantava i tocava la guitarra. El cupaire va renunciar al seu escó de diputat el gener després del no de la formació de l'esquerra independentista a investir Mas.
El pròxim 12 de febrer, Baños, Nacho Gil, Rafa Tapounet i Xavi Martín, membres de la formació original, animaran el públic de La 2 d'Apolo a Barcelona. Segons ha informat la discogràfica Buen Ritmp aquest pot ser l'únic concert que ofereixin aquest any.
Tot i que la banda va abandonar els escenaris el 2011, els seus integrants han seguit composant i fa un any van treure el disc "Academia Rocanrol.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ftwX-7h4a5U[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bRAoke3j7_E[/youtube]
Antonio Baños torna als escenaris amb la seva banda de «power-pop»
Los Carradine tocaran el 12 de febrer a La 2 d'Apolo a Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2016 a
les 21:19
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
