L'Institut Obert de Catalunya ha anul·lat les proves virtuals de Formació Professional que estaven previstos per aquest dissabte, per problemes informàtics.
"Durant el matí, preveient que la incidència afectaria pocs exàmens s'ha pres la decisió de traslladar aquells exàmens al dilluns dins una franja horària àmplia, però en anul·lar-se ara tot, la decisió dels dilluns també s'anul·la. Restarem a l'espera d'avaluacions i resolucions per tal de fer una nova convocatòria que ja s'informarà en els propers dies", han informat en un comunicat.
A més, han assegurat que lamenten "tot el neguit que ha pogut suposar per tothom que s'hi presentava" i han donat dos dies extra perquè els alumnes puguin obtenir un justificant d'examen dels professors, en cas que el necessitin.
[plantillavirals]
Anul·len les proves virtuals de Formació Professional per problemes informàtics
La incidència s'ha detectat aquest matí i es convocaran els exàmens properament
- Formació Professional -
- Departament d'Educació
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2022 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Societat
Els fills estan obligats a tenir cura dels pares quan es fan grans?
-
Societat
Circulació restablerta a l'R3 entre la Garriga i Ripoll després d'una incidència per robatori de coure
-
Societat
Els busos freguen el límit tres mesos després de la crisi de Rodalies
-
Societat
Aquest és el millor pa de Sant Jordi del 2026
-
Societat
Només dues multes a la setmana per circular pel carril del mig
-
Societat
Colòmbia dona a Barcelona l'últim retrat artístic en vida de García Márquez
