L'Institut Obert de Catalunya ha anul·lat les proves virtuals de Formació Professional que estaven previstos per aquest dissabte, per problemes informàtics.
"Durant el matí, preveient que la incidència afectaria pocs exàmens s'ha pres la decisió de traslladar aquells exàmens al dilluns dins una franja horària àmplia, però en anul·lar-se ara tot, la decisió dels dilluns també s'anul·la. Restarem a l'espera d'avaluacions i resolucions per tal de fer una nova convocatòria que ja s'informarà en els propers dies", han informat en un comunicat.
A més, han assegurat que lamenten "tot el neguit que ha pogut suposar per tothom que s'hi presentava" i han donat dos dies extra perquè els alumnes puguin obtenir un justificant d'examen dels professors, en cas que el necessitin.
[plantillavirals]
Anul·len les proves virtuals de Formació Professional per problemes informàtics
La incidència s'ha detectat aquest matí i es convocaran els exàmens properament

- Formació Professional -
- Departament d'Educació
ARA A PORTADA
-
-
Parlon i Trapero, al punt de mira per la resposta dels Mossos a la vaga per Palestina Lluís Girona Boffi
-
La UAB es regira contra l’agitador ultra Vito Quiles: «S’ha de confrontar la propaganda d’extrema dreta» Pau Espí
-
Qui és Vito Quiles, l'agitador d'extrema dreta «amic» de Rufián que busca brega a la UAB Marc Orts i Cussó | Víctor Rodrigo
-
Publicat el 15 de gener de 2022 a les 18:40
Et pot interessar
-
Societat Detenen tres persones per tràfic d'éssers humans i proxenetisme a Igualada
-
Societat Els CAP vacunaran de la grip i la covid sense cita prèvia els col·lectius vulnerables
-
Societat El Meteocat activa l'avís de pluja a 28 comarques
-
Societat Barcelona canvia d'imatge 15 anys després
-
Societat Un menor, ferit greu després de ser apunyalat per l'exparella de la mare a Barcelona
-
Societat Quin dia s'encendran els llums de Nadal a Barcelona?