Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un home trobat en una rasa al voral de la carretera Gip-5237 a Cabanelles (Alt Empordà). Segons fonts properes a la investigació, un ciclista que anava per la via en direcció cap al santuari de la Mare de Déu del Mont ha trobat el cos aquest diumenge cap a tres quarts de dotze del migdia. Aleshores, ha alertat els serveis d'emergències que s'han traslladat fins al lloc.
Un cop allà, han comprovat que l'home tenia el braç esquerre trencat i diversos talls al coll. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) s'ha fet càrrec del cas i el jutjat d'instrucció 7 de Figueres ha decretat secret de sumari.
La comitiva judicial s'ha desplaçat fins al lloc i han fet l'aixecament de cadàver a primera hora de la tarda. Caldrà esperar al resultat de l'autòpsia, prevista per demà, per esclarir les causes de la mort. De moment, no han pogut identificar l'home, perquè no duia documentació a sobre i tampoc consta cap denúncia de desaparició. Totes les hipòtesis estan obertes i no es descarta que es pugui tractar d'un accident o d'un homicidi.
Apareix el cadàver d'un home al voral d'una carretera de l'Alt Empordà
Societat
Un ciclista ha trobat el cos, que tenia el braç esquerre trencat i diversos talls al coll
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2021 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Societat
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats nou anys després
-
Societat
Mor Ernest Sena, exdirector de l’Institut Català de Finances
-
Societat
Un nou terratrèmol torna a sacsejar Granada
-
Societat
Un atropellament a Rodalies interromp el servei entre Vilanova i Sitges
-
Societat
Barcelona desactiva el pla municipal per incendis després del foc de Collserola
-
Societat
L’ACVOT demana a les víctimes del 17-A que encara no han cobrat que contactin amb l’entitat
