La tarda d’aquest diumenge ha aparegut, a la platja vendrellenca del Francàs, un dofí mort. No és el primer cop que els últims mesos apareix al litoral baixpenedesenc un exemplar de dofí sense vida, i es desconeixen encara les causes d’aquesta mortalitat, si són causes diferents i casos aïllats o responent tots a una mateixa causa.
Ha informat de la troballa del dofí mort la regidora de platges del Vendrell, Bárbara Peris, que ha agraït la seva col·laboració a la Policia Local del Vendrelli als agents rurals.
Apareix un exemplar de dofí mort a la platja vendrellenca del Francàs
Els últims mesos aquesta situació s’ha repetit diverses vegades a la costa baixpenedesenca
Ara a portada
-
Societat Més romana que espanyola: l'Església catalana, davant del Vaticà post-Francesc Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv Redacció
-
-
-
Política Un altre triple salt mortal de Sánchez: fer de la necessitat virtut amb la despesa militar Tania Tapia Díaz
Publicat el 07 de març de 2021 a les 21:16
Et pot interessar
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal