LEls Mossos d'Esquadra han detingut aquest dissabte a la nit l'home que presumptament va apunyalar-ne un altre divendres a la nit al barri de la Mariola de Lleida.
Tot i que en un primer moment, la víctima no va explicar què havia passat, finalment va denunciar els fets als mossos al mateix hospital. El detingut és un algerià de 33 anys veí de Lleida a qui se li imputa un presumpte delicte de lesions per agressió amb arma blanca. L'home ha passat a disposició judicial aquest diumenge i ha quedat en llibertat amb càrrecs. Té nombrosos antecedents. 
							
																					
																Apunyala un home i li destrossa el bíceps
L'autor de l'agressió ha quedat en llibertat amb càrrecs
ARA A PORTADA
- 
													Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet  
- 
													Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March  
- 
													
													
															  
- 
													ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet  
- 
													Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet  
Publicat el 21 de juliol de 2013 a les 16:09
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada? Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada?
- 
												 Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
- 
												 Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
- 
												 Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
- 
												 Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
- 
												 Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya

 
															 
															 
															 
															 
															