Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimecres al voltant de les 9:30 del matí dos homes que presumptament han apunyalat dues persones, a una de les quals havien robat, a l'encreuament entre els carrers Junta de Comerç i Sant Pau de Barcelona, tal com han informat a Europa Press fonts policials.
Segons ha avançat El Caso, els dos detinguts han aprofitat que un taxista estava descarregant maletes per sostreure dos mòbils de l'interior del seu vehicle i, en emprendre la seva fugida, la víctima els va seguir juntament amb un conductor de VTC que havia presenciat l'escena.
Quan van poder atrapar-los, un dels lladres va treure una navalla i va agredir tots dos conductors, que van ser atesos pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i traslladats a l'hospital, mentre que posteriorment els Mossos van detenir els malfactors.
Apunyalen un taxista i un conductor de VTC després d'un robatori al centre de Barcelona
Els Mossos d'Esquadra localitzen i detenen els dos homes acusats de cometre els fets entre els carrers Junta de Comerç i Sant Pau de la capital catalana
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’agost de 2024 a
les 09:10
Actualitzat el
22 d’agost de 2024 a les
09:13
Et pot interessar
-
Societat Un estudi del Port de Barcelona conclou que el turisme de creuers «no explica» la pressió turística de la ciutat
-
Societat
Interrompuda la circulació de trens de l'R2 nord i l'R11 entre Granollers i Sant Celoni per un atropellament
-
Societat
Les entitats socials reclamen ampliar el termini de la regularització de migrants
-
Societat
Les millors imatges de la visita del Papa a Catalunya
-
Societat
Alerten d'un augment del maltractament a persones grans amb 1.766 denúncies el 2025
-
Societat
Testimonis del cas del nadó maltractat asseguren que el pare era «brusc» amb el nen
