Una dona de 33 anys ha estat apunyalada aquest diumenge al migdia al barri de Gràcia de Barcelona. Segons ha avançat el diari Ara, els fets han passat al voltant de les tres de la tarda i la víctima ha hagut de ser traslladada a l'hospital.
L'agressor l'ha atacat diverses vegades amb un ganivet de cuina que ha deixat a terra abans de sortir corrent. Segons han indicat alguns testimonis, que han presenciat l'escena pels crits de la noia, l'agressor podria ser la parella de la víctima.
La periodista Anna Punsí, a més, ha indicat al seu compte de Twitter que la víctima té 33 anys i és de nacionalitat ucraïnesa. Els Mossos d'Esquadra investiguen els fets i busquen el responsable de l'apunyalament.
[plantillavirals]
Apunyalen una dona al barri de Gràcia a plena llum del dia
Un home l'ha atacat diverses vegades amb un ganivet de cuina que ha deixat a terra

- SEM -
- Víctor Arias
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2022 a les 17:12
Et pot interessar
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges
-
Societat Dos camions accidentats compliquen la circulació a l'AP-7 en l'operació sortida del pont
-
Societat Les entitats ecologistes es reactiven davant d'una possible proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat
-
Societat Arrenquen un cartell de l'ascensor d’un bloc de Sants que reclamava rebre la informació en català