Aquestes són les dues ciutats catalanes amb l'habitatge més car, segons Idealista
En el rànquing dels 100 municipis d'Espanya, se'n registren 16 de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2023 a
les 21:27
Sant Cugat del Vallès i Sitges són les dues ciutats catalanes que se situen entre els deu municipis amb l'habitatge més car de tot Espanya. Així ho ha avançat el portal immobiliari Idealista, després de desgranar el preu de venda arreu de l'Estat segons les dades del quart trimestre de 2022.
Així doncs, Sant Cugat ocupa la cinquena posició amb un preu mitjà d'habitatge de 810.000 euros; acompanyada de Sitges que esgarrapa la desena posició amb una mitjana de 700.000 euros per domicili.
La resta de ciutats més cares d'arreu d'Espanya són: Benhavís (Màlaga) amb 1,8 milions; Calvià (Mallorca) amb 1,5 milions; Marbella (Màlaga) amb 1,3 milions, Sotogrande (Cadis) amb 960.000; Xàbia (Alacant) amb 800.000; Llucmajor (Mallorca) amb 755.000; Altea (Alacant) amb 740.000; i Eivissa (Eivissa) amb 710.000.
Pel que fa a les catalanes, entre el rànquing de les 100 més cares de l'Estat, se'n registren 16: a banda de Sant Cugat i Sitges, segueixen Castelldefels, Barcelona, Sant Feliu de Guíxols, Vilanova i la Geltrú, Girona, Cambrils, Tarragona, Mataró, Rubí, Sabadell, Badalona, Terrassa, Salou i l'Hospitalet de Llobregat.
Et pot interessar
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
-
Societat
«Contra el feixisme, sindicalisme»: milers de treballadors reclamen «pau, sostre i salari» a Barcelona per l'1-M
