La Universitat de Harvard ha publicat un estudi de 85 anys fet de forma transversal, analitzant des dels barris més pobres fins als més rics dels Estats Units d'Amèrica, per determinar quines són les feines on els seus treballadors són més infeliços.
La primera conclusió de l'estudi no és que els treballs amb empleats més infeliços no eren aquells amb pitjor sou o condicions, sinó els que es fan en solitud. La clau tampoc depèn tant en la feina que es porta a terme, sinó en la companyia on es fa. El que fa més infeliç als treballadors són, segons aquest estudi, les guàrdies, els torns nocturn, la feina fora de l'horari habitual.
A l'estudi, recordem fem als EUA, els conductors i els repartidors són els treballadors més infeliços, sobretot perquè fan torns que els dificulta conciliar la feina amb la vida familiar i gairebé no tenen contacte amb els seus companys de feina.
Entrant en les darreres tendències laborals, també destaca el treball fet a la distància, el teletreball, com un factor d'infelicitat. Igual que amb els conductors i els repartidors, el tipus de feina dificulta la relació amb els companys de feina.
[plantillavirals]
Aquestes són les feines que provoquen més infelicitat
Un estudi determina que els treballs amb empleats més infeliços no eren aquells amb pitjor sou o condicions, sinó els que es fan en solitud
- Les reunions telemàtiques s'han fet habituals amb la pandèmia. -
- Pixabay
ARA A PORTADA
-
Agricultura vol eliminar tots els senglars de Collserola: en queden almenys 500 Arnau Urgell i Vidal
-
-
Trump alimenta el final de la guerra amb l’Iran malgrat els bombardejos reiterats d’Israel Marc Orts i Cussó
-
-
Alliberar 400 milions de barrils de petroli, la mesura per intentar evitar una nova crisi global Redacció
Publicat el
07 d’octubre de 2023 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona diu adeu a una discoteca emblemàtica de la nit del rock
-
Societat
Eduard Sallent s'incorpora a una consultora europea d'estratègia i intel·ligència
-
Societat
Rodalies continuarà sent gratuït fins al 31 de març
-
Societat
Guerra a les xarxes
-
Societat
Una excavació al Born deixa al descobert restes d’habitatges i bales de canó del 1714
-
Societat
El forat negre de les urbanitzacions: els alcaldes exigeixen una «resposta valenta»
