El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha assegurat aquest diumenge que no hi ha "cap nova proposta" acordada pel Govern per l'ampliació de l'Aeroport del Prat.
En una atenció als mitjans després de participar d'una caminada popular per la paràlisis cerebral i la pluridiscapacitat a Barcelona, ha indicat que qualsevol iniciativa per reformar la instal·lació haurà de ser "coherent" amb la preservació de la biodiversitat i la lluita contra la crisi climàtica a més a més de millorar la mobilitat i la connectivitat. El cap del Govern ha descartat "especular" amb propostes "no oficials" i ha dit que si es presenten projectes s'hauran d'abordar al Consell Executiu per tenir "afectacions en molts àmbits".
El president de la Generalitat ha subratllat que qualsevol proposta pel futur de l'aeroport haurà d'anar acompanyada del traspàs de la gestió a la Generalitat. Ha recordat que va ser el govern espanyol qui va decidir suspendre la inversió de 1.700 MEUR dins el període fins el 2026.
[noticia]225525[/noticia]
Aragonès diu que el Govern no té «cap nova proposta» per ampliar el Prat
El president de la Generalitat insisteix que qualsevol iniciativa haurà de preservar el medi ambient

- Pere Aragonès, aquest diumenge -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2021 a les 13:17
Et pot interessar
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona