Dos homes tapats amb passamuntanyes van assaltar aquest dijous a la tarda una masia d'Hostalnou de Bianya (Garrotxa). Els lladres van entrar al mas, anomenat La Nina, on hi havia la propietària, la van amenaçar amb una pistola i un ganivet, la van agafar pel coll i la van asseure a una cadira lligada de mans i peus.
Després de regirar la casa, es van endur diners. La propietària encara no ha especificat la quantitat de diners que van robar els lladres perquè estava molt trasbalsada quan va anar als Mossos d'Esquadra a presentar la denúncia. Els Mossos han obert una investigació per aclarir els fets i resten pendents de conèixer amb exactitud la quantitat sostreta pels assaltants.
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
24 d’abril de 2010 a
les 17:12
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
