
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'una dona de 57 anys que ha aparegut morta amb signes de violència a l'interior d'un habitatge de Sant Joan Despí (Baix Llobregat). La dona, de nacionalitat espanyola, ha estat trobada sense vida aquest dimecres pels volts de les set de la tarda. La dona hauria mort víctima de ferides fetes amb una arma blanca.
L'àrea d'investigació criminal dels Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec del cas i ha iniciat una investigació per aclarir les circumstàncies dels fets. No es pot descartar que es tracti d'una mort per violència de gènere tot i que el cas no hi apunta directament.
La dona, que era vídua, vivia amb el seu fill de 26 anys, que és qui l'ha trobada. Ara el fill està prestant declaració a la comissaria dels Mossos, segons han explicat alguns parents i coneguts de la traspassada que s'han aplegat a la porta del número 31 del carrer de Bon Viatge, on vivia.