Un ultralleuger ha fet aquest dissabte al migdia un aterratge d'emergència en un camp a prop de l'N-IIa a Igualada, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
L'avís s'ha rebut a les 11.38 hores i s'ha produït quan l'aeronau ha tingut problemes al motor després d'enlairar-se de l'aeròdrom d'Igualada-Òdena. L'ultralleuger s'ha vist obligat a aterrar i ho ha fet en un camp a tocar del torrent del Raval i del polígon industrial del Pla de les Gavarreres, sense més conseqüències.
Els dos ocupants -dos homes- han patit ferides lleus i han estat atesos al lloc pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
Tres dotacions dels Bombers, diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies i l'helicòpter del SEM han treballat en el sinistre.
Un ensurt una setmana després
Es dona la casualitat que fa una setmana es va produir un accident similar. Una avioneta es va estavellar contra les vies del tren a Sabadell, a tocar de l'aeroport de la ciutat. La pilot, l'únic ocupant de l'aparell, també va patir ferides, però de caràcter menys greu.
Aterratge d'emergència d'un ultralleuger al voral de l'N-II
Els dos ocupats han resultat ferits lleus després que l'aeronau patís problemes al motor
- L'aparell al camp on ha hagut d'aterrar -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de maig de 2021 a
les 15:01
Et pot interessar
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
-
Societat
Dispositiu policial a l'àrea de Barcelona i el Penedès contra una banda transnacional implicada en el tràfic d'haixix
-
Societat
Collboni destapa la idea de la nova plataforma marina al Fòrum (i encaixa crítiques veïnals i polítiques)
-
Societat
Mouliaá lamenta el canvi de criteri de la Fiscalia en la causa contra Errejón i diu que anirà «fins al final»
-
Societat
Catalunya ha perdut un de cada quatre pisos turístics entre 2020 i 2025
-
Societat
Els sindicats desconvoquen la vaga ferroviària
