Els Mossos d'Esquadra investiguen un atracament a mà armada en una gasolinera de Llagostera (Gironès). Els fets han passat aquest dissabte al voltant de les tres de la tarda al carrer Camprodon d'aquesta localitat. Un home ha entrat a l'establiment amb una arma curta i ha amenaçat la dependenta perquè li obris la caixa forta.
En veure que a dins no hi havia diners, el lladre ha fugit corrent pel mateix carrer. La dona ha donat l'avís a la Policia Local que s'ha traslladat al lloc, juntament amb els Mossos d'Esquadra. Durant l'episodi no hi ha hagut cap persona ferida.
A partir de les imatges proporcionades per les càmeres de seguretat de la gasolinera, els agents han pogut realitzar una primera identificació de l'home. Anava vestit de color negre, portava una gorra de color blau i la cara li quedava tapada, ja que duia mascareta. La policia ha obert una investigació per enxampar el lladre.
Atracament a mà armada en una gasolinera de Llagostera
Els Mossos han pogut realitzar una primera identificació de l'home a partir de les imatges de les càmeres de seguretat

- Els Mossos a la gasolinera on s'ha produït l'atractament -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2021 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»