Quatre homes camuflats amb cascs i armats amb escopetes retallades han atracat aquesta matinada de dissabte a diumenge, cap a dos quarts de dues, un establiment lúdic del carrer Doctor Noè del Masnou (Maresme).
Els Mossos d'Esquadra han confirmat els fets, tot i que no han pogut concretar si les armes eren reals o falses. Sigui com sigui, els quatre individus haurien intimidat les persones que hi havia a l'interior del local i segons algunes fonts haurien agredit algun dels clients.
Després, segons les mateixes fonts, s'haurien endut 5.000 euros de màquines escurabutxaques i de tabac de dins del local. Els Mossos, que tampoc han confirmat aquesta quantitat, investiguen els fets.
Atraquen un bar del Masnou armats amb escopetes retallades
Els quatre anaven camuflats amb cascs i s'emporten 5.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de setembre de 2013 a les 17:44
Et pot interessar
-
Societat
Mor el conductor d'una furgoneta en un accident a Sant Pol de Mar
-
Societat
Un cotxe atropella un grup de quatre ciclistes a Vilanova i la Geltrú i en deixa un de ferit crític
-
Societat
Unes 200 persones protesten a Barcelona contra la «massacre» de senglars a Collserola arran de la pesta porcina
-
Societat
Dos segles d'història: curiositats sobre la Fira de Santa Llúcia
-
Societat
La font del Geni Català
-
Societat
El llistat de persones que tenen prohibit comprar dècims de la Loteria de Nadal
