Escena estrambòtica a les carreteres catalanes. Els Mossos d'Esquadra han aturat aquest divendres un vehicle que circulava a 185 quilòmetres per hora en un tram limitat a 90, en el marc d'un control de velocitat muntat al quilòmetre 80 de la carretera C-13, en terme municipal de Castell de Mur, al Pallars Jussà.
Els fets han tingut lloc cap a un quart de dues del migdia i, en la identificació del conductor, els agents han comprovat que no s'havia tret mai el carnet de conduir. L'home, de 47 anys, ha estat denunciat penalment com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat del trànsit, conduir amb excés de velocitat i no tenir el permís obligatori.
[noticiadiari]2/254656[/noticiadiari]
Ara, el conductor haurà de comparèixer, quan sigui requerit, davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Tremp per determinar l'evolució del cas. Tot, en plena operació sortida de Setmana Santa, que es pot seguir en directe aquí.
[plantillavirals]
Aturen un cotxe que circulava a 185 per hora i comproven que el conductor no té el carnet de conduir
Societat
Els fets han tingut lloc a la carretera C-13, a Castell de Mur, al Pallars Jussà
- Els cotxes nous ja no podran emetre CO2 -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
-
-
Política La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals Oriol March
-
Publicat el
31 de març de 2023 a
les 17:04
Et pot interessar
-
Societat
Milers de persones es manifesten en contra de l'ampliació del Prat a Barcelona: «Ni ara ni mai»
-
Societat
Collboni anuncia a Nova York una prova per obrir comerços assequibles al barri de la Marina
-
Societat
Detenen cinc persones quan intentaven robar coure a les vies del tren a Roda de Berà
-
Societat
Tornarà el «Volem bisbes catalans»?
-
Societat
El Sindicat de Llogateres xifra en 73 els blocs de pisos on té llogaters organitzats
-
Societat
«Que el projecte Manhattan de la IA estigui en mans privades és un camí cap al desastre»
