L'Aeroport de València va registrar un total de 668.224 passatgers durant el mes de març passat, el que suposa un incrementa de l'11,9% respecte al mateix mes del 2018, segons ha informat Aena en un comunicat.
Dins del total dels vols comercials, el tràfic internacional va registrar 480.174 passatgers, un 15,5% més que el mes de març de l'any passat, mentre que a nivell estatal l'increment només ha estat d'un 3,5%.
Del total de viatgers estrangers que van passar per l'aeroport destaquen en primer lloc els britànics (383.219), seguits pels holandesos (71.291), alemanys (69.841), belgues (54.011) i noruecs (51.800).
Augmenta un 11,9% el nombre de passatgers a l'Aeroport de València
Durant el passat mes de març l'aeròdrom de la capital valenciana va rebre un total de 668.224 persones
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’abril de 2019 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Mor una persona en un incendi en un habitatge a l’Hospitalet de Llobregat
-
Societat
El xandall Nike amb què Maduro va ser capturat es converteix en un èxit de vendes als Estats Units
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R4 entre Fabra i Puig a Barcelona i Montcada per una avaria en la senyalització
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 7 de gener: es mantenen les alertes per fred i neu
-
Societat
Mor un home sense llar en un pàrquing a Badalona durant l'onada de fred
-
Societat
La grip es manté per sobre del nivell moderat de transmissió després de Nadal
