La Federació Catalana de l'Esplai ha fet públic aquest dissabte l'Informe de Gestió 2019-2020, en què ha destacat l'increment d'un 7,5% de nens i joves que participen en centres d'esplai, fins als 18.421, ha informat Fundesplai en un comunicat.
També s'ha incrementat en un 12,2% el nombre de monitors, fins als 1.696, dels quals uns 400 han participat aquest dissabte en la trobada anual de la Federació, l'entitat de Fundesplai que compta amb 114 esplais i projectes d'oci, situats a 48 municipis de 18 comarques catalanes.
La jornada s'ha celebrat al Centre Esplai al Prat de Llobregat (Barcelona), i la presidenta de la Federació, Sheila Bertran, ha destacat que aquest any estan centrats en l'aplicació de 'NuSOS', la proposta educativa per a la ciutadania global, el refugi i les migracions que desenvoluparan els esplai i escoles aquest i els propers cursos.
Augmenta un 7,5% el nombre de joves participants en centres d'esplai a Catalunya
La Federació Catalana de l'Esplai informa que hi ha un 12,2% més de monitors, arribant fins als 1.696
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2020 a les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
