El Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís per fortes ventades a partir de la propera matinada i fins aquest dissabte al migdia a l'àrea metropolitana de Barcelona, la comarca de l'Anoia i a les comarques tarragonines, on les ratxes poden superar els 90 km/h.
D'altra banda, el Servei Meteorològic de Catalunya també ha alertat de nevades al Pirineu Occidental diumenge que ve. Es poden acumular més de deu centímetres als 900 metres. D'altra banda, també pot caure calamarsa o calabruix a comarques del nord de Barcelona i sud de Girona durant les tardes d'aquest dissabte i diumenge.
Avís per ventades a l'àrea de Barcelona i comarques de Tarragona
Societat
Les fortes ratxes arribaran aquesta matinada i poden superar els 90 km/h
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
04 de març de 2016 a
les 18:51
Et pot interessar
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer
