Rosa Maria P. P., veïna de Calafell (Baix Penedès) de 47 anys, ha mort aquesta matinada de Nadal en un accident de trànsit al quilòmetre 25 de la carretera C-32 sud, en terme municipal de Sant Pere de Ribes (Garraf), segons ha informat el Servei Català del Trànsit (SCT).
Els fets han tingut lloc cap a les quatre de la matinada. Per causes que s'investiguen, el cotxe en què viatjava s'ha aturat al voral, i n'han baixat la víctima i una altra persona. Moments desprès, la veïna de Calafell ha estat atropellada per un altre automòbil i ha mort. L'altra persona ha resultat ferida de gravetat i ha estat traslladada a l'hospital Sant Camil de Sant Pere de Ribes.
Set patrulles dels Mossos d'Esquadra i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han treballat en la incidència. Com a conseqüència del sinistre ha calgut restringir l'autopista en sentit sud.
Baixa del cotxe a la C-32 i mor envestida per un altre vehicle
Societat
La víctima, una veïna de Calafell de 47 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de desembre de 2014 a
les 10:57
Et pot interessar
-
Societat
La crisi de l'habitatge també és un problema de finançament: «Si la gent sabés els pressupostos, ploraria»
-
Societat
Veïns de l’Hospitalet homenatgen l’Olga, que es va suïcidar després de ser desnonada
-
Societat
Els aldarulls arriben al centre de Barcelona i deixen un centenar de detinguts
-
Societat
Mor un intern a Brians 2: vuitè suïcidi a les presons catalanes aquest any
-
Societat
Els docents reprendran el pols amb Educació en la recta final del 29-N
-
Societat
Els Mossos reforcen els protocols de seguretat i autoprotecció davant l’alerta jihadista
