Baixen el ritme de defuncions per coronavirus a Catalunya. Salut ha informat a darrera hora d'aquest dissabte que ja han mort un total de 9.646 persones per Covid-19, amb 154 defuncions comptabilitzades en les últimes 24 hores. El Govern va iniciar la setmana passada el recompte de defuncions a partir d'un nou mètode, incloent-hi les dades de les funeràries.
Pel que fa als morts en centres hospitalaris, Salut ha informat que hi han perdut la vida 5.613 persones des de l'arribada de la pandèmia, la qual cosa representa 55 defuncions comptabilitzades en les darreres 24 hores. Les dades dels morts als hospitals venen dels centres, i les de morts totals, de les funeràries, per la qual cosa es recullen a ritmes diferents i no tenen perquè ajustar-se exactament.
Aquest dissabte el nombre de nous casos confirmats de la Covid-19 és de 640, per a un total de 48.273 positius acumulats. D'altra banda, hi ha un total de 97.922 casos possibles d'infecció de coronavirus. Són persones que presenten símptomes i que un professional facultatiu classifica com a possible cas.
[noticiadiari]2/200570[/noticiadiari]
Hi ha 866 persones ingressades de gravetat actualment per Covid-19, i un total de 3.785 han estat greus per la malaltia des que es va iniciar l'epidèmia. Fins avui s'han produït un total de 27.0379 altes hospitalàries de persones diagnosticades amb la Covid-19, amb 304 noves en les darreres 24 hores.
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201036[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Baixa la xifra de morts a Catalunya: 154 en 24 hores
El país ja suma 48.273 casos positius des de l'arribada de la pandèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’abril de 2020 a les 22:36
Actualitzat el 25 d’abril de 2020 a les 22:53
Et pot interessar
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta