La velocitat de propagació de la Covid-19 a Catalunya, l'Rt, baixa a 1,11, mentre que el risc de rebrot també es descendeix a 269, segons el darrer balanç de Salut. En paral·lel, la incidència acumulada a 14 dies, indicador clau per analitzar l'evolució de la pandèmia, continua el seu ascens i passa de 241,23 a 242,76 casos per 100.000 habitants.
[estatcovid]
Salut ha notificat 856 nous casos confirmats, que eleven la xifra total de casos a Catalunya des del febrer de l'any passat a 605.055. S'ha informat de 17 noves morts, amb un total de 21.392 defuncions en tota la pandèmia.
Actualment hi ha 1.608 pacients ingressats als hospitals i 431 persones a l'UCI, 10 més que fa 24 hores. Catalunya supera el milió de vacunats de la primera dosi. Segons el darrer balanç del Departament de Salut ja hi ha un total d'1.022.627 vacunats de la primera dosi (+11.627) i 443.580 de la segona (+3).
[estatvacuna]
[plantillacoronavirus]
Baixen els indicadors de la pandèmia, però augmenten els ingressats
Salut notifica 17 noves morts en les darreres hores
- -
- Salut
- Professionals de la UCI de l'Hospital del Mar. -
- Martí Segura Ramoneda
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2021 a les 09:11
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
