La velocitat de propagació de la Covid-19 a Catalunya, l'Rt, baixa a 1,11, mentre que el risc de rebrot també es descendeix a 269, segons el darrer balanç de Salut. En paral·lel, la incidència acumulada a 14 dies, indicador clau per analitzar l'evolució de la pandèmia, continua el seu ascens i passa de 241,23 a 242,76 casos per 100.000 habitants.
[estatcovid]
Salut ha notificat 856 nous casos confirmats, que eleven la xifra total de casos a Catalunya des del febrer de l'any passat a 605.055. S'ha informat de 17 noves morts, amb un total de 21.392 defuncions en tota la pandèmia.
Actualment hi ha 1.608 pacients ingressats als hospitals i 431 persones a l'UCI, 10 més que fa 24 hores. Catalunya supera el milió de vacunats de la primera dosi. Segons el darrer balanç del Departament de Salut ja hi ha un total d'1.022.627 vacunats de la primera dosi (+11.627) i 443.580 de la segona (+3).
[estatvacuna]
[plantillacoronavirus]
Baixen els indicadors de la pandèmia, però augmenten els ingressats
Societat
Salut notifica 17 noves morts en les darreres hores
- -
- Salut
- Professionals de la UCI de l'Hospital del Mar. -
- Martí Segura Ramoneda
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2021 a
les 09:11
Et pot interessar
-
Societat Tretze ferits, cap de greu, en un xoc múltiple a la Ronda de Dalt de Barcelona
-
Societat
CCOO i UGT, una vaga general per l'habitatge... i per salvar Sánchez
-
Societat
El municipi menys habitat de Catalunya
-
Societat
Accident doble a l'AP-7: quatre ferits en un xoc a Santa Perpètua de Mogoda
-
Societat
El papa Lleó XIV s’operarà d’un nòdul al pulmó
-
Societat
Estan en perill els dialectes del català?
