Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones aquest dijous al vespre en relació amb la mort de l'home que hi ha hagut en un bar de Sabadell després d'una baralla entre un grup de persones, segons ha informat el cos policíac. Els Mossos d'Esquadra han estat alertats a dos quarts de nou del vespre que s'estava produint una baralla a l'interior d'un bar regentat per ciutadans d'origen xinès.
En l'enfrontament s'hi han vist implicats ciutadans d'ètnia gitana, un dels quals hauria estat la persona que ha mort. La Brigada Mòbil dels Mossos d'Esquadra s'ha desplaçat fins al lloc dels fets per la possibilitat que hi hagi aldarulls.
Baralla mortal en un bar de Sabadell
Dos detinguts pel sinistre en un establiment regentat per xinesos. En la batussa s'hi han vist implicats ciutadans d'ètnia gitana
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2012 a
les 21:56
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són totes les empreses que s'han passat al català en l'últim any
-
Societat
Catalunya subvencionarà la rehabilitació d'habitatges en municipis rurals
-
Societat
El tall del túnel de Rubí farà que les mercaderies tardin set hores de Portbou a Barcelona
-
Societat
La segona denunciant d'Errejón no es ratifica al jutjat i aboca el cas a l'arxivament
-
Societat
Una quota del 40% de català al Piromusical de la Mercè: nova proposta a Barcelona
-
Societat El 95% dels mestres rebutgen en una consulta l'acord de CCOO i UGT amb Educació
