Una baralla a Vilafranca del Penedès acaba amb un home amb el dit amputat i el gos mort

La víctima, que es trobava ingressada a l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès, ha escapat i a hores d'ara tant ella com el seu agressor consten com a desapareguts per als Mossos

Publicat el 23 d’agost de 2024 a les 09:30

Commoció a Vilafranca del Penedès (Alt Penedès). Una baralla grupal divendres passat ha acabat amb un home amb el dit amputat i el gos mort a ganivetades. Ha estat, precisament, una veïna del barri de l'Espirall, on han transcorregut els fets, qui ha donat el crit d'alarma als Mossos d'Esquadra, que ràpidament s'han personat al lloc dels fets. 

Tal com ha precisat El Caso aquesta setmana, un cop la policia catalana ha estat a la zona, s'han trobat l'animal mort i la víctima amb diversos talls, un d'ells a la mà. També s'han desplaçat a l'indret diverses dotacions del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han dut el ferit fins a l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès d'on, en un gir de guió del tot sorprenent, ha acabat escapant.

De fet, encara no consta que l'home hagi acudit a una comissaria a denunciar els fets. I, a més a més, tant ell com el seu atacant figuren com a desapareguts per a les autoritats. Ara, la policia catalana avança en la investigació per intentar posar llum en la foscor a tot plegat.