L'Ajuntament de Barcelona començarà aquest diumenge les primeres tasques per retirar les carpes provisionals del mercat de Sant Antoni, que han funcionat durant gairebé una dècada mentre s'executava la rehabilitació de l'equipament, que va reobrir el 23 de maig. Els treballs s'inicien amb la retirada del sostre de la carpa del carrer Urgell, que els diumenges havia allotjat el mercat del llibre, cosa que implica tallar el trànsit en el tram entre Floridablanca i Tamarit durant una setmana, fins al 19 d'agost.
Per treure la carpa d'Urgell, s'ha tancat el perímetre de l'estructura, mantenint tres metres de pas a la vorera. El carril bici s'anul·la durant aquest període i s'ocupen els quatre xamfrans de Tamarit i Floridablanca. El tall de trànsit durarà una setmana, i en els posteriors es continuaran amb tasques que no afecten el trànsit amb la retirada dels darrers pilars, reposició dels xamfrans de Floridablanca i Tamarit, i reposició de les voreres. Es preveu que aquestes obres acabin a finals de setembre.
Pel que fa al desmuntatge de les dues carpes de la Ronda Sant Antoni s'executarà entre el setembre i el novembre, en horari de dilluns a dissabte de 8.00 h a 20.00 h. D'aquesta manera, els comerciants i veïns han aconseguit que se'ls atenguin una de les reivindicacions en les quals s'havia fet més èmfasi coincidint amb la reobertura del mercat. Temien que, si es mantenien les carpes de la ronda durant gaire mesos, podrien acabar ocupades o sent un focus d'incivisme.
Barcelona comença a retirar les carpes provisionals del mercat de Sant Antoni
Societat
El carrer Urgell resta tallat una setmana entre Floridablanca i Tamarit per executar els treballs
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
-
Terra Carme Farnell, tècnica de predicció del Meteocat: «Dimecres es podran superar els 40 graus en llocs poc habituals» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
11 d’agost de 2018 a
les 13:12
Actualitzat el
11 d’agost de 2018 a les
13:17
Et pot interessar
-
Societat
Niubó celebra la reducció de la segregació escolar: «El sistema comença a veure l'alumnat invisible»
-
Societat
Mor als 100 anys la «drag queen» Gilda Love
-
Societat
Normalitzar el feixisme?
-
Societat
Mor un home de 60 anys en un incendi a l’Eixample
-
Societat
Aitana i El Mago Pop compren el Teatre Aquitània de Barcelona
-
Societat
Desenes de famílies perden la beca per a casals d'estiu a Barcelona per canvis en els tràmits municipals
