La comercialitzadora pública d'electricitat Barcelona Energia arribarà a les llars de la capital catalana al gener. Fins ara l'elèctrica ja abastia equipaments i edificis del consistori, arribant a subministrar més de 3.900 punts. D'aquí a dos mesos ampliarà el seu servei i podrà arribar a un màxim de 20.000 habitatges.
Podran contractar el servei aquells llogaters o propietaris residents a Barcelona o a l'àrea metropolitana i tenir una potència contractada inferior a 15 kW. Només es podrà disposar del subministrament de Barcelona Energia en l'habitatge habitual. Els barcelonins que ho vulguin es poden donar d'alta a partir d'avui i començar a rebre el servei al gener.
Barcelona Energia també preveu crear un Consell d'usuaris, que encara no té data, amb el qual vol implicar els veïns en les decisions de la comercialitzadora d'electricitat, incloent-hi les tarifes o les inversions.
Les tarifes previstes per Barcelona Energia corresponen a la mitjana dels preus de mercat. L'oferta es basa en la comercialització d'energia renovable, la generació local d'energia i el caràcter públic del subministrador.
Barcelona Energia donarà servei a un màxim de 20.000 habitatges a partir del gener
Societat
La comercialitzadora elèctrica ja abastia equipaments municipals des del juliol
ARA A PORTADA
-
-
Política Els deu «hits» dels primers pressupostos de Salvador Illa Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política ERC i Comuns prometen més pressió a Illa després dels pressupostos: «Ja no hi ha excuses» Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política Junts acusa Illa de governar amb «arrogància» un cop garantits els pressupostos Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Esports Pogačar, el gran favorit del «Tour amb les millors xifres de la història» Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
12 de novembre de 2018 a
les 14:51
Actualitzat el
24 de desembre de 2018 a les
14:27
Et pot interessar
-
Societat
Un ferit en un xoc entre un camió i un autobús a l'AP-7 a Maçanet de la Selva
-
Societat
Crit d'alerta dels CAP per l'augment de la pressió assistencial durant l'estiu
-
Societat Mor la passatgera d'una motocicleta a l'AP-7 a Castellví de Rosanes
-
Societat
1,2 milions de persones s'acullen a la regularització extraordinària de migrants
-
Societat
La parella d'Isak Andic declara que l'empresari volia fer un nou testament que «ho canviava tot»
-
Societat
El Tour i la tria de Barcelona
