La comercialitzadora pública d'electricitat Barcelona Energia arribarà a les llars de la capital catalana al gener. Fins ara l'elèctrica ja abastia equipaments i edificis del consistori, arribant a subministrar més de 3.900 punts. D'aquí a dos mesos ampliarà el seu servei i podrà arribar a un màxim de 20.000 habitatges.
Podran contractar el servei aquells llogaters o propietaris residents a Barcelona o a l'àrea metropolitana i tenir una potència contractada inferior a 15 kW. Només es podrà disposar del subministrament de Barcelona Energia en l'habitatge habitual. Els barcelonins que ho vulguin es poden donar d'alta a partir d'avui i començar a rebre el servei al gener.
Barcelona Energia també preveu crear un Consell d'usuaris, que encara no té data, amb el qual vol implicar els veïns en les decisions de la comercialitzadora d'electricitat, incloent-hi les tarifes o les inversions.
Les tarifes previstes per Barcelona Energia corresponen a la mitjana dels preus de mercat. L'oferta es basa en la comercialització d'energia renovable, la generació local d'energia i el caràcter públic del subministrador.
Barcelona Energia donarà servei a un màxim de 20.000 habitatges a partir del gener
Societat
La comercialitzadora elèctrica ja abastia equipaments municipals des del juliol
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
12 de novembre de 2018 a
les 14:51
Actualitzat el
24 de desembre de 2018 a les
14:27
Et pot interessar
-
Societat
Collboni fa una crida a les grans ciutats a unir-se per l'habitatge assequible
-
Societat
Busquen cinc homes vestits de policies que es van endur un home d'un cotxe a l'AP-7
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
