Barcelona ha escalat tres posicions respecte a l'any anterior i se situa en la sisena posició del rànquing World's Best Cities que impulsa la consultora Resonance. L'ens la considera "la ciutat europea gairebé ideal" i en destaca l'aposta per restringir el trànsit, la implantació de superilles i l'augment de carrils bici.
Altres punts forts de la ciutat són l'aposta per ser una ciutat més verda i amable per als ciutadans, juntament amb altres factors com el clima, les platges i els parcs, l’arquitectura i la "vitalitat" dels barris. Barcelona ha quedat darrere de Londres, París, Nova York, Tòquio i Dubai i per davant de Roma, Madrid o Amsterdam, d'un total de cent ciutats.
A l’informe s’explica que després de la pandèmia Barcelona recupera de mica en mica les seves xifres de visitants i es mencionen les normatives per regular el lloguer d’habitatges turístics i evitar l’esgotament de l’oferta immobiliària.
Aquest rànquing classifica les 100 millors ciutats de tot el planeta de més d’un milió d’habitants mitjançant una combinació d’estadístiques i d’opinions d’autòctons i visitants. En determina els factors que fan que siguin les més atractives per viure-hi o treballar-hi. Enguany, també s'ha guardonat de forma honorífica Kíiv alhora que es reconeix "el coratge, la resistència i la valentia" de la capital ucraïnesa.
Barcelona, la ciutat europea «gairebé ideal», segons Resonance
La consultora destaca l'aposta per restringir el trànsit, les superilles i l'augment de carrils bici, i la situa sisena al rànquing "World's Best Cities"
- Arc de Triomf -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de gener de 2023 a
les 13:05
Et pot interessar
-
Societat
El Mobile torna a esverar la mobilitat: avisos de noves trampes i amenaces de «bloqueig»
-
Societat
El Mobile, l'argument estrella del sector dels pisos turístics per evitar la desaparició: hi ha alternatives?
-
Societat
Almenys un ferit greu en un incendi en un bloc de pisos de Viladecans
-
Societat
Barcelona estrena unes lletres per fer-se fotos amb les millors vistes de la ciutat
-
Societat
Reobre el trànsit en sentit muntanya del túnel de la Rovira aquest dilluns
-
Societat
El moviment per l'habitatge clama contra la caiguda de la moratòria dels desnonaments
