La Comissió d'Economia de l'Ajuntament de Barcelona ha aprovat aquest dimecres per unanimitat que la ciutadania pugui pagar tributs i multes per Bizum a partir del 2023. La proposta la va presentar el grup de Ciutadans, i la regidora d'Hisenda del consistori barceloní, Montserrat Ballarín, ha explicat que s'està millorant la passarel·la de pagament per poder encabir aquesta opció.
De moment, per al 2022 s'incorporarà el pagament a través d'un codi QR, i s'espera que l'any vinent ja es pugui posar en marxa el servei de Bizum. La proposta de Cs reclamava incorporar "alguna aplicació gratuïta" per permetre el pagament "còmode, immediat i segur des del mòbil" de tributs, sancions o qualsevol altra transacció amb l'Ajuntament.
Barcelona permetrà pagar tributs i multes per Bizum
Serà a partir de 2023 mentre que aquest any s'incorporarà la possibilitat de fer pagaments a través de codi QR
- Dos mòbils amb l'aplicació | Bizum -
- | Bizum
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de febrer de 2022 a
les 20:07
Et pot interessar
-
Societat
Més de 200 professors critiquen la política de personal de la UB per «anar en detriment del talent i l’excel·lència»
-
Societat
Catalunya Nord votarà entre «Pirineus Catalans» i «Pirineus Mediterranis» en la consulta sobre el canvi de nom
-
Societat
Així canviarà Barcelona durant el Tour: dels talls de carrer a suar per aconseguir tantes tanques
-
Societat
L'R4, interrompuda temporalment entre Cerdanyola del Vallès i Sabadell Sud per un incendi prop de les vies
-
Societat Catalunya lidera les llistes d’espera en dependència amb més de 80.000 persones
-
Societat
Els cantaires expulsats de la Sagrada Família exigeixen disculpes a Omella i Interior
