Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha retirat de la circulació els autobusos híbrids biarticulats. L'operadora ha explicat que els vehicles "no han tingut la fiabilitat esperada" i tenen un "alt consum de combustible", de manera que han optat per treure'ls dels carrers de la capital catalana.
Segons ha avançat el diari Tot Barcelona i ha confirmat l'ACN, es tracta d'un tipus d'autobús que també s'ha apartat de les flotes a altres ciutats d'Europa. A Barcelona, tres d'aquests vehicles es van adquirir l'any 2013, cadascun va costar 800.000 euros i "ja estan amortitzats".
[noticiadiari]2/267795[/noticiadiari]
L'empresa de transport ha remarcat que està en un procés de "transformació" i els vehicles que més contaminen s'estan substituint per altres que generen menys emissions. Els autobusos híbrids biarticulats són uns vehicles de 24 metres de longitud que circulaven sobretot en la línia H12.
[plantillavirals]
Barcelona retira tres autobusos de 800.000 euros: «Ja estan amortitzats»
Els vehicles híbrids articulats adquirits per TMB el 2013 no han tingut la fiabilitat esperada i ja s'han apartat en altres ciutats d'Europa
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2024 a les 16:40
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dijous 30 d'octubre de 2025: núvols arreu i pluja a tres comarques
-
Societat
Almenys 69 persones sense llar han mort aquest any a Barcelona, segons la Fundació Arrels
-
Societat
L'Hospitalet també eliminarà tots els pisos turístics: cinquè municipi metropolità a prohibir-los
-
Societat
Nou rumb a la Mina amb els reallotjaments del bloc Venus i un pla 2030 per al barri
-
Societat
La Unió Europea assegura que continuarà donant suport a la reconstrucció al País Valencià un any després de la dana
-
Societat
Els treballadors del metall col·lapsen les entrades de Barcelona el primer dia de vaga
