Els despatxos del Barça treuen fum fins i tot durant el confinament. L'últim incendi s'ha produït aquest dimarts, quan el president Josep Maria Bartomeu ha exigit la dimissió a quatre directius per la seva "deslleialtat", segons explica el diari Sport i "maniobrar a la seva esquena".
Bartomeu ha suspès la reunió telemàtica que hi havia aquest dimarts, però s'ha reunit per separat amb els quatre directius afectats: els vicepresidents Emili Rousand i Enrique Tombas, el vocal i encarregat del Barça B, Silvio Elías, i l'encarregat de l'àrea comercial Josep Pont.
En el cas d'Emili Rousand la decisió és especialment sorprenent, ja que es donava per fet que ell seria el candidat continuista de la junta de Bartomeu, que ha decidit donar un cop de volant exigint la dimissió d'aquests directius, als quals els ha donat dues hores per abandonar el càrrec amb l'amenaça de relegar-los, explica Sport.
El president no té la capacitat de destituir-los, però sí que pot canviar les seves funcions, pel que en cas de continuar hauran de fer-ho amb les tasques menys rellevants.
Bartomeu revoluciona la junta del Barça exigint la dimissió dels directius «deslleials»
El president vol apartar de la junta dos vicepresidents, un d'ells Emili Rousaud, que havia d'encapçalar la candidatura continuista
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2020 a
les 21:46
Et pot interessar
-
Societat
Els metges que van atendre el nadó maltractat diuen al jutjat que no havien vist mai lesions tan greus
-
Societat
«Bon dia i bona hora» i el relleu d’Omella quan sigui l’hora
-
Societat
Cantada d'«Els Segadors» als peus de la Sagrada Família l'endemà de l'expulsió dels cantaires
-
Societat
Un dels cantants de la vetlla del Papa a l'Estadi Olímpic, detingut per agressió sexual
-
Societat
Els reptes de l'espai públic metropolità: l'AMB inaugura una exposició sobre el futur de les ciutats
-
Societat
Talls al Trambesòs: les línies T4, T5 i T6 patiran afectacions entre juliol i setembre
