Els despatxos del Barça treuen fum fins i tot durant el confinament. L'últim incendi s'ha produït aquest dimarts, quan el president Josep Maria Bartomeu ha exigit la dimissió a quatre directius per la seva "deslleialtat", segons explica el diari Sport i "maniobrar a la seva esquena".
Bartomeu ha suspès la reunió telemàtica que hi havia aquest dimarts, però s'ha reunit per separat amb els quatre directius afectats: els vicepresidents Emili Rousand i Enrique Tombas, el vocal i encarregat del Barça B, Silvio Elías, i l'encarregat de l'àrea comercial Josep Pont.
En el cas d'Emili Rousand la decisió és especialment sorprenent, ja que es donava per fet que ell seria el candidat continuista de la junta de Bartomeu, que ha decidit donar un cop de volant exigint la dimissió d'aquests directius, als quals els ha donat dues hores per abandonar el càrrec amb l'amenaça de relegar-los, explica Sport.
El president no té la capacitat de destituir-los, però sí que pot canviar les seves funcions, pel que en cas de continuar hauran de fer-ho amb les tasques menys rellevants.
Bartomeu revoluciona la junta del Barça exigint la dimissió dels directius «deslleials»
El president vol apartar de la junta dos vicepresidents, un d'ells Emili Rousaud, que havia d'encapçalar la candidatura continuista
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2020 a les 21:46
Et pot interessar
-
Societat Festes de Sants 2025: cartell, pregó, carrers guarnits i programa
-
Societat El temps del cap de setmana del 9 i 10 d'agost: calor intensa i ruixats de tarda
-
Societat Programa de les festes de Sants 2025
-
Societat Treballen per eliminar una nova plaga de rates a la Barceloneta
-
Societat Descobreixen el forat negre massiu més antic de l'univers
-
Societat Bonet lamenta el manteniment de la vaga de socorristes en un moment «crític» i apel·la a la «responsabilitat»