[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=qrcz0oynNs8[/youtubedestacat]
Els vianants i clients de les terrasses del primer tram del passeig Pere III de Manresa han passat una molt mala estona aquest dissabte a la tarda per una baralla tumultuària que s'ha produït entre una quinzena d'homes, segons un vídeo que ha estat llançat a les xarxes socials.
En el vídeo es veu clarament un enfrontament obert entre dos bàndols a tocar d'una de les terrasses que es troba davant del teatre Kursaal, en què s'han usat les cadires i fins i tot les taules de l'establiment com a arma llancívola en l'embat. Mentre ha durat la baralla, molts dels clients dels establiments fugien del lloc esparverats.
Arran de la baralla s'han activat els Mossos d'Esquadra, la Policia Local de Manresa i una ambulància del SEM, però quan han arribat a lloc, els protagonistes de la baralla s'han dispersat. L'ambulància ha atès un dels homes per rascades superficials, i no hi ha hagut cap ferit greu. Els agents tampoc no han trobat cap arma de cap mena. Els dos cossos policials ja han fet algunes identificacions a partir dels vídeos i dels testimonis de les persones que eren a lloc i en continuaran fent.
Davant dels fets, que l'Ajuntament de Manresa considera molt greus, s'han obert diligències per baralla tumultuària i desordres públics. La Policia Local i l'Ajuntament s'han posat també en contacte amb els restauradors del Passeig per tal que denunciïn els fets i els possibles desperfectes que s'hagin pogut ocasionar.
[plantillavirals]
Batalla campal a Manresa per una baralla tumultuària
Societat
Una quinzena d'homes s'han enfrontat entre ells i han fet volar cadires i taules de les terrasses del Passeig
ARA A PORTADA
-
Societat Una nova crisi a Rodalies per una obra faraònica que superarà els 1.000 milions Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Caos i incertesa a l'R2 l'endemà de l'esvoranc a Vallbona: «He d'anar a treballar i arribaré tard» Blai Casas
-
Societat D'una fuita de gas a un guèiser de foc permanent: les 24 hores d'un ensurt al centre de Sants David Cobo
-
Societat Barcelona anuncia un pla de suport de 100.000 euros per al comerç afectat per l'esvoranc de l'L9 Redacció
Publicat el
23 de setembre de 2023 a
les 20:13
Et pot interessar
-
Societat
L'Audiència de Barcelona torna a denegar que el pare del nadó maltractat surti de la presó
-
Societat
Quatre incendis provocats per llamps al nord de les comarques gironines
-
Societat
Cinc carrers compartiran temàtica per primer cop en deu anys a les Festes de Gràcia
-
Societat
La mare del nadó maltractat diu que va buscar a Internet «fissures anals» abans de les visites
-
Societat
El Centre Català d’Empresa i Drets Humans ja és llei
-
Societat
Controlat l'incendi de vegetació a Castellet i la Gornal
