L’Hospital de Bellvitge és el primer gran centre sanitari públic de l’Estat en crear un servei de Psicologia Clínica. La nova unitat respon a una iniciativa de la direcció per consolidar la tasca assistencial, docent i de recerca d’aquests especialistes perquè puguin atendre la demanda creixent d’actuacions al voltant de la salut mental.
¡El servei proposa un model que atorgui de més autonomia la figura del psicòleg clínic, que fins ara es trobava integrat dins els serveis de Psiquiatria de l’hospital. La iniciativa aplegarà en una unitat específica els psicòlegs clínics del centre.
[noticiadiari]2/260673[/noticiadiari]
A l’Hospital de Bellvitge, els professionals de Psicologia Clínica lideren dues unitats que són referents en l'àmbit estatal i internacional: la de Joc Patològic i Addiccions Comportamentals i la de Trastorns de la Conducta Alimentària (TCA). Amb l’entrada en vigor del nou model, aquestes dues unitats quedaran integrades en el nou servei.
Bellvitge és el primer hospital públic de l'Estat en crear un servei de Psicologia Clínica
Societat
La iniciativa, que respon a una demanda creixent per part dels pacients, aplegarà en una unitat específica els professionals del centre en aquesta especialitat
ARA A PORTADA
-
Política L'Audiència Nacional permet ara posar en marxa el campament temporal de migrants a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
-
-
Societat Parlon intenta fer pedagogia de l'ES-Alert després del temporal: «No podem aturar-ho tot perquè plou molt» Marc Orts i Cussó
-
Ciutats Temporal: un mort, dos ES-Alert i hospitals i vies inundades Arnau Urgell i Vidal | Natàlia Pinyol
Publicat el
08 d’agost de 2023 a
les 09:59
Et pot interessar
-
Societat
Les comissaries de la Guàrdia Urbana també podran tramitar denúncies per delictes lleus a Barcelona
-
Societat
«Tenim nou horitzó, però l'objectiu és el mateix»: el Govern s'aferra a repensar l'escola inclusiva
-
Societat
Desarticulen una organització criminal que amagava cocaïna en una casa de Sant Just Desvern
-
Societat
Mor un motorista de 34 anys en un accident de trànsit amb un taxi a Barcelona
-
Societat
Un cap policial de l'1-O avala l'ús de boles de goma que van buidar l'ull a Roger Español
-
Societat
Mor Pilar Malla, primera síndica de greuges de Barcelona
