Arran dels aiguats del passat 18 de juny, que van afectar una gran part del territori de la Vall d'Aran, Bodegues Torres ha posat en marxa un pack d'ajudes per a la recuperació del sector de l'hostaleria i restauració de la comarca. Així, Miguel Torres Maczassek, director general de Bodegues Torres, ha fet lliurament al Síndic d'Aran, Carlos Barrera, d'un donatiu de 30.000 euros per ajudar a posar en marxa la bugaderia industrial del Consell, on hi treballen persones amb discapacitat i que dóna servei a tot el sector de la restauració.
Paral·lelament, Torres posa al servei de tots els restauradors i hostalers afectats de la Vall d'Aran uns paquets d'ajuda valorats en uns 20.000 euros, que inclouen productes i materials necessaris per al servei del vi. S'han creat diferents tipus de lots que es distribuiran als afectats segons la seva afectació. D'aquesta manera, Bodegues Torres vol mostrar, el seu suport amb el sector de l'hostaleria.
A l'acte també hi han assistit el conseller d'Administració Pública, Finances i Coneixement, Luís Carlos Medina, la consellera de Turisme, Comerç i Consum, Anna Díaz i el representant de Bodegues Torres a la Vall d'Aran, Josep Canut.
Bodegues Torres, solidària amb la Vall d'Aran
Societat
L'empresa dóna 30.000 euros per recuperar la bugaderia industrial de l'Aran afectada per les riuades
ARA A PORTADA
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
-
-
-
Política Illa reivindica la convivència a les portes de la Diada: «Ningú és més català que ningú» Bernat Surroca Albet
-
Política El Fossar de les Moreres certifica la nova normalitat de l'independentisme Lluís Girona Boffi | David Cobo
Publicat el
05 d’agost de 2013 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
-
Societat
Catalunya estudia el model neerlandès de peatge: en què consisteix?
-
Societat
El govern espanyol destina 17 milions a comprar 70 km de cable després dels robatoris a l'R3
-
Societat
Estabilitzat l'incendi que ha cremat una zona de matolls a Montjuïc
-
Societat
El metro de Barcelona es reforçarà amb 12 trens addicionals la tarda de la Diada
