El conseller de Salut, Boi Ruiz, ha negat cap saturació a les urgències dels hospitals públics i ha atribuït la reobertura de 160 llits tancats finalment reoberts a una planificació de cada centre que s'ha modificat en funció "de les necessitats". Ruiz ha desvinculat aquest desajustament "de les retallades" i ha assegurat que això "passa cada any" per afegir que el deixa "perplex" que la qüestió sigui tema "de debat polític".
Segons les dades presentades al Parlament, aquest estiu s'han atès un 1,4% menys de pacients que l'any passat però aquests han requerit un 1,4% més d'ingressos. Salut ha anunciat la instal·lació de pantalles a urgències abans de desembre per informar als pacients del temps d'espera.
Boi Ruiz nega cap saturació a les urgències d'aquest estiu
Salut instal·larà pantalles als hospitals amb el temps d'espera previst i la cua als centres més propers
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de setembre de 2014 a
les 18:31
Et pot interessar
-
Societat Comença la consulta per decidir el nom oficial de la Catalunya del Nord
-
Societat
La jutgessa cita a declarar la terapeuta, la secretària i les filles d'Isak Andic
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
