La delegació d'Esquerra Republicana (ERC) ha acudit a la trobada amb el PSOE per a la investidura amb bolígrafs on es demana la llibertat per l'expresidenta del Parlament, Carme Forcadell i amb agendes 'moleskine', com les que va utilitzar Josep María Jové quan estava a l'equip d'Oriol Junqueras durant els dies del procés el 2017.
De fet, el mateix Jové, que està imputat pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya per la causa sobre l'1-O, ha estat a la reunió amb la delegació d'ERC, on també hi havia el portaveu d'ERC Gabriel Rufián, i la portaveu al Parlament, Marta Vilalta.
A les imatges captades pels fotògrafs es pot veure als negociadors republicans amb bolígrafs liles on es llegeix "Free Forcadell" i a damunt de la taula alguna agenda 'Moleskine' com la que es va fer coneguda arran de les investigacions entorn de la figura de Jové.
"Ell flota per sobre de la situació"
Les delegacions encapçalades per Rufián i la portaveu socialista, Adriana Lastra, s'han reunit a una sala institucional d'un dels edificis d'ampliació del Congrés dels Diputats. La sala, està presidida per un quadre del 1984, del pintor murcià José Luis Azparren, i que es titula "Ell flota per sobre de la situació".
Bolígrafs amb «Free Forcadell» i llibretes «moleskine» a la reunió entre ERC i el PSOE
La trobada entre les delegacions dels dos partits aquest dijous al Congrés ha durat més de dues hores
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
Publicat el
28 de novembre de 2019 a
les 19:25
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona, la ciutat que sempre va mirar al Mediterrani
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
-
Societat
Mor la «mare» dels caganers, Anna Maria Pla Massot, als 79 anys
