El regidor del PP a Barcelona Josep Bou ha sortit al pas del debat sobre la concessió dels indults als presos polítics. En declaracions a Ràdio Hostafrancs, Bou s'ha mostrat partidari de sotmetre la decisió a referèndum. "Si ha de parlar algú, i m'agradaria que fos així, és la societat civil de Catalunya", ha dit.
Bou s'ha expressat en aquests termes després que el PP hagi anunciat una recollida de firmes contra els indults a tot l'Estat. El partit també ha amenaçat de recórrer al Tribunal Suprem si finalment el govern espanyol els concedeix."A mi m'interessaria més això: que sortís de la base i diguessin 'sí' o 'no'", ha afirmat.
[noticiadiari]2/220592[/noticiadiari]
El regidor popular ha vaticinat "una sorpresa" si es pregunta la societat sobre la conveniència dels indults "perquè el català és bastant de complir les lleis".
És per això que creu que hi ha criteris "de tots colors" sobre la qüestió. "L'Estat de dret interessat tothom perquè a fora s'hi passa molt fred. És terrible", ha argumentat.
Bou demana sotmetre els indults a referèndum mentre el PP recull firmes en contra
El regidor del PP a Barcelona creu que hi hauria "una sorpresa" perquè els catalans són "bastant de complir les lleis"
ARA A PORTADA
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
Jordi Pujol, el llegat (IV): què és el pujolisme i com es va construir? Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el
29 de maig de 2021 a
les 18:39
Actualitzat el
29 de maig de 2021 a les
18:57
Et pot interessar
-
Societat
Tots els noms per succeir Omella
-
Societat
«Vull una victòria moral i que Renfe sigui condemnada pel meu accident»
-
Societat
Les entranyes del comerç a Barcelona: dels barris amb poques botigues quotidianes a les zones amb més bars
-
Societat
Els correllengües d'Europa: nacions unides per salvar la identitat
-
Societat
Mor Maria Campuzano, referent en la lluita contra la pobresa energètica
-
Societat
Cau més d'un 54% de les reserves de colònies escolars per la protesta docent
