Carrer Salvador Vancell de Súria, on es troba la joieria Manel. Foto: Pere Gendrau
Els Mossos d'Esquadra continuen buscant les dues persones que aquest dilluns van atracar una joieria de Súria. Els lladres van amenaçar el propietari amb una arma blanca i una de foc, obligant-lo a facilitar-los joies, rellotges i diners. En el mateix establiment ja hi va haver un robatori abans de l'estiu i, aquest cap de setmana, tres persones van atracar una joieria de Manresa. No obstant això, sembla que no hi ha relació entre els dos casos perquè les descripcions que s'han donat dels presumptes lladres no concorden.
Un cop els Mossos d'Esquadra van comprovar que a la joieria Manel, de Súria, hi havia hagut un robatori, aquest dilluns, van procedir a tancar els accessos a la comarca però, de moment, no han aconseguit trobar els lladres. És per això que la investigació continua oberta.
L'establiment ha restat tancat aquest dimarts. De fet, el seu propietari va tenir un atac d'ansietat després que els dos suposats lladres, amb la cara tapada per un passamuntanyes, l'amenacessin amb una arma blanca i una altra aparentment de foc, i li robessin joies, rellotges i diners.
Una botiguera veïna, l'Alba, ha explicat a l'Agència Catalana de Notícies que no es va adonar de res tot i tenir el negoci al costat de la joieria. De cop, mentre estava parlant per telèfon, va veure els Mossos d'Esquadra i l'ambulància per atendre el propietari. Li estranya, en aquest sentit, no haver sentit ni tan sols el timbre d'entrada a la joieria, com li passa sempre.
Amb tot, la botiguera recorda haver vist passar per davant dels establiments i a l'hora en què, segons els Mossos, es va produir el robatori, un noi de metre setanta, de pell bruna, prim, una mica calb i amb un jersei esportiu blanc. Es tracta de la tercera vegada que roben a la joieria. L'última va ser abans de l'estiu.
En només dos dies, hi ha hagut dos robatoris a joieries del Bages. Abans de la Manel de Súria, va ser la joieria Cleyry de Manresa, dissabte passat. En aquella ocasió, van ser tres els atracadors que van cometre el robatori, amenaçant les 4 persones que hi havia a l'establiment amb una pistola. Per les dades que han aportat els testimonis sembla que, en ambdues ocasions, els lladres eren estrangers, però de diferents orígens.
Busquen els atracadors a mà armada de la joieria de Súria
Ara a portada
Publicat el 19 d’octubre de 2010 a les 19:06
Et pot interessar
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal
-
Societat Mor un català a Astúries arrossegat pel corrent quan baixava en canoa per un riu
-
Societat Rècord històric del metro de Barcelona amb més d'1,8 milions de validacions per Sant Jordi
-
Societat Pas endavant amb el català d'una de les marques de cotxes més importants del món