Els Mossos d'Esquadra busquen a Lleida un home que ha ruixat un menor de 17 anys amb aerosol i posteriorment li ha calat foc. Els fets han passat a un quart d'una del migdia d'aquest dilluns al carrer Roger de Llúria de la capital del Segrià.
Segons ha pogut saber l'ACN, la víctima, que desconeix els motius de l'agressió, caminava pel carrer acompanyat d'un altre noi, també menor d'edat, quan un desconegut se'ls ha apropat i l'ha agredit.
El menor, que està tutelat per la Generalitat, ha estat traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida amb cremades de segon grau a la cara i a les mans. Els Mossos han obert una investigació per aclarir els fets i identificar l'autor de l'agressió.
Busquen un home que ha cremat la cara i les mans d'un menor a Lleida
Un desconegut ha ruixat la víctima amb un aerosol i li ha calat foc sense motiu aparent
ARA A PORTADA
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
La «marea groga» desborda Barcelona en una nova mostra de força: «Menys policia, més educació» Gerard Mira
-
-
Vila confia que el TC avalarà la vehicularitat del català: «Tenim el millor model d'Europa» Lluís Girona Boffi
-
Es disparen les denúncies per discriminació lingüística: la Generalitat va rebre'n 3.600 el 2025 Lluís Girona Boffi
Publicat el
17 de gener de 2022 a
les 17:40
Et pot interessar
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
-
Societat
Mestres i professors tallen la B-23 a Sant Joan Despí
-
Societat
Els catalans aïllats a Madrid faran quarantena fins al 21 de juny: així funciona el protocol
-
Societat
Més de la meitat de migrants que arriben marxen al cap de pocs anys
