Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Blanes (Selva) busquen un jove del municipi que va atacar el seu company de pis amb una catana. L'agressor és un vell conegut de la policia, perquè acumula nombrosos antecedents. Dissabte a la matinada, va agredir el company de pis amb l'espasa. La víctima va poder baixar al carrer, on el van socórrer. Té diversos talls al cap i es troba ingressada a l'hospital comarcal.
L'agressor es va atrinxerar durant hores al pis. La Policia Local hi va poder entrar ahir a la tarda, després de rebre l'autorització judicial, però el veí ja n'havia fugit (segurament, a través del teulat). Ara, la policia l'està buscant per detenir-lo.
Segons ha avançat el Diari de Girona, l'agressió va tenir lloc entre quarts de quatre i quarts de sis de la matinada. L'agressor va atacar el seu company de pis a l'interior de l'habitatge, situat al carrer Extremadura del barri de la Plantera.
La víctima, que també té antecedents, va aconseguir marxar del pis i un veí se'l va trobar ensangonat al carrer Espronceda. Va ser ell qui va alertar el 112. El SEM va traslladar el ferit a l'hospital comarcal de Blanes, on a hores d'ara es troba ingressat fora de perill. Ha hagut de rebre diversos punts de sutura arran de les ferides que té al cap.
A l'interior de l'habitatge, la Policia Local hi va trobar proves que incriminaven el jove. Entre aquestes, la catana amb què havia agredit el company de pis i roba ensangonada. Els agents van donar l'alerta als Mossos d'Esquadra i ara, els diferents cossos policials estan buscant l'agressor.
Un altre episodi amb una catana al 2009
Ara fa set anys, Policia Local, Mossos d'Esquadra i Bombers també van haver d'intervenir a Blanes per un altre episodi relacionat amb una catana. En aquell cas, un veí del carrer Esperança, que feia prop d'un any que vivia al municipi, va sortir esvalotat al balcó esgrimint dues catanes.
L'home va començar a llançar objectes daltabaix i, quan els agents van pujar a l'habitatge per reduir-lo, va saltar d'un balcó a l'altre amb les dues espases a les mans. S'hi va estar durant hores, des de les deu del matí fins cap a les quatre de la tarda.
La Policia Local va provar de fer servir una pistola elèctrica, però l'home va repel·lir la descàrrega amb les catanes i van haver de venir els antiavalots dels mossos, els agents de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) per reduir-lo i treure-li les catanes de les mans.
Busquen un veí de Blanes que va atacar el seu company de pis amb una «catana»
La víctima va rebre diversos talls al cap i es troba ingressada a l'hospital comarcal
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 14 d’agost de 2016 a les 11:29
Et pot interessar
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluges a 22 comarques amb la dana Alice a prop
-
Societat Retards a l'R1 i l'RG1 per l'avaria d'un tren entre Caldes d'Estrac i Mataró